Фотографуємо виконані завдання та пересилаємо мені на вайбер 0967032334
Завдання я задаю на тиждень, працюємо до пʼятниці вечора, на вихідні я перевіряю і з понеділка знову нові завдання.
12.03-20.03
1️⃣ Переробити речення з розповідного в заперечне і питальне:
Зразок:
I played.
I did not play.
Did I play?
She jumped.
He looked.
They painted.
We walked.
You counted.
2. Повторити вживання was / were.
I, he, she, it ➡️was
You, we, they ➡️ were
3. Вставити в речення was, were.
I....at home.
We...at school.
He....at work.
They...at home.
It...at home.
We...at school.
She...at school.
4. Переробити речення з розповідного в заперечне і питальне, за зразком:
Зразок:
I was at home.
I was not at home.
Was I at home?
Речення:
He was at school.
She was at work.
We were at home.
They were at school.
Посилання для підготовки:
https://youtu.be/WySywJZxv3w
https://naurok.com.ua/test/was-were-3-klas-62800.html
https://naurok.com.ua/test/start/62324
https://naurok.com.ua/test/start/60316
https://naurok.com.ua/test/start/60046
23.03-27.03
Вивчити табличку неправильних дієслів. (Переклад слів, як вони будуть в теперішньому часі та в минулому). Вчити усно і тренувати написання . Вчити їх парою (go-went), так легше і правильніше. В підручнику вони є на с. 98, 101.
Посилання для підготовки:
https://naurok.com.ua/test/start/116607
https://naurok.com.ua/test/was-were-3-klas-62800.html
Скріншоти результатів онлайн-тестів присилати мені на вайбер.
✍️Пояснення до кожної вправи :
Вправа 1 с.60
Там є зразок, це те, як ми переробляли речення.
I was at home. ➡️ I was not at home.
I played. ➡️ I did not play.
Вправа 2 с.60.
Всюди на початок ставимо Did.
Знову ж за зразком і так як ми переробляли.
Ann played a game. ➡️ Did Ann play a game? Не забуваємо, що в питальному реченні не пишемо закінчення ed.
Вправа 1 с.61
Відповідаємо про себе. Якщо питання починається на
did ➡️ то у відповіді буде теж воно. Yes, I did. No, I did not.
do➡️ то у відповіді буде теж воно. Yes, I do. No, I don't.
Яка тоді різниця?
🔴Did вживаємо в минулому. Тобто вас питають про минуле.
🔴Do вживаємо з теперішнім. Тобто вас питають про теперішнє
Вправа 2 с.61 створюємо питання за зразком. Якщо речення-відповідь у теперішньому, робимо з DO, якщо в минулому - з DID.
Вправа 1 с. 62 заповнюємо пропуски словами. Ви їх мали б вже вивчити, це неправильні дієслова з тієї таблички. Звертаємо увагу, що в питальних реченнях дієслово має бути в ТЕПЕРІШНЬОМУ часі, а в розповідних - у МИНУЛОМУ.
СВОЄ ВІДЕО-ПОЯСНЕННЯ ДО КОЖНОЇ ВПРАВИ СКИНУЛА ВАМ У ГРУПУ В ВАЙБЕР
Посилання для підготовки:
https://naurok.com.ua/test/start/116607
06.04-10.04
Друкований зошит: (виконуємо хто, що знає, пізніше скину відео-пояснення найважчого. Але не просто переписувати за мною, це не ГДЗ, це ПОЯСНЕННЯ) ⤵️
Вправи 1, 3 с.63.
Вправи 1,2 с.64.
Вправи 1,2,3 с.65.
Вправи 1,2 с.66.
Підручник:⤵️
Вправа 4 с.107 ( написати в минулому часі, як ти провів вихідні) Є зразок, можна щось своє.
Вправа 1 с.108 вивчити слова, виписати в словник, читати і перекладати.⤵️
➡️Weather (веза) Погода
➡️Shine (шайн) Сяяти
➡️Stay (стей) Залишатися
Вчимо погоду:
1.Fine (файн) Чудова
2.Bad (бед) Погана
3.Rainy (рейні) Дощ
4.Cloudy (клауді) Хмарно
5.Windy (вінді) Вітряно
6.Snowy (снові) Сніжно
7.Sunny (сані) Сонячно
8. Warm ( вом) Тепло
9. Hot (хот) Спекотно, жарко
10. Cold (колд) Холодно
11. Cool (кул) Прохолодно
🔵Записуємо в зошити яка погода протягом тижня ( до пʼятниці включно).
Наприклад:
06.04 Today is sunny and warm. Сьогодні сонячно і тепло.
07.04...
08.04...
09.04...
10.04...
Посилання для підготовки:
https://youtu.be/rD6FRDd9Hew
https://youtu.be/Jn7uAsLWXpk
https://youtu.be/tfAB4BXSHOA
13.04-17.04
Вчимо пори року і місяці с.110-111.
Слова переписуємо в словники.
В друкованому зошиті виконуємо вправи на с.67-69.
Відео-пояснення запишу і скину в вайбер групу. Відео для легшого вивчення додаю.
Посилання для підготовки:
https://youtu.be/Fe9bnYRzFvk
https://youtu.be/lPeAo1hz8GA
https://youtu.be/gtc4c1JlAEM
https://youtu.be/-d3jkbP1xc8
https://youtu.be/bk4DDv8u58Q
https://youtu.be/_BkkzF9z4-g
21.04-24.04
В підручнику:
Вправа 1 с. 218 (вивчити і виписати в словник нові слова)
1.Christ (крайст) Христос
2.Church (чьочь) Церква
3.People (піпл) Люди
4.Easter (істе) Великдень
5.Easter Bunny (істе бані) Великодній заєць
6.Hot cross bun (хот крос бан) Великодня булочка
Вправа 2 с.118 Прослухати запис тексту, потренуватися читати і перекладати самому, потім записати відео (до 5хв), як читаєте цей текст і перекладаєте і надіслати мені на вайбер.
Вправа 3 с.119 ( виписати правдиві речення, які відповідають тексту)
Вправа 4 с.119 (переписати лист, вставляючи необхідні слова з таблички)
В друкованому зошиті виконуєте:
Вправу 1 с.72 (підписати малюнки)
Вправу 4 с.73 (розгадуєте кросворд)
Завдання я задаю на тиждень, працюємо до пʼятниці вечора, на вихідні я перевіряю і з понеділка знову нові завдання.
12.03-20.03
1️⃣ Переробити речення з розповідного в заперечне і питальне:
Зразок:
I played.
I did not play.
Did I play?
She jumped.
He looked.
They painted.
We walked.
You counted.
2. Повторити вживання was / were.
I, he, she, it ➡️was
You, we, they ➡️ were
3. Вставити в речення was, were.
I....at home.
We...at school.
He....at work.
They...at home.
It...at home.
We...at school.
She...at school.
4. Переробити речення з розповідного в заперечне і питальне, за зразком:
Зразок:
I was at home.
I was not at home.
Was I at home?
Речення:
He was at school.
She was at work.
We were at home.
They were at school.
Посилання для підготовки:
https://youtu.be/WySywJZxv3w
https://naurok.com.ua/test/start/62324
https://naurok.com.ua/test/start/60316
https://naurok.com.ua/test/start/60046
23.03-27.03
Вивчити табличку неправильних дієслів. (Переклад слів, як вони будуть в теперішньому часі та в минулому). Вчити усно і тренувати написання . Вчити їх парою (go-went), так легше і правильніше. В підручнику вони є на с. 98, 101.
Посилання для підготовки:
https://naurok.com.ua/test/start/116607
https://naurok.com.ua/test/was-were-3-klas-62800.html
Скріншоти результатів онлайн-тестів присилати мені на вайбер.
30.03.-03.04
С.60-61 усі вправи у друкованому зошиті.
С. 62 лише вправа 1 у друкованому зошиті.
Читаємо і усно перекладаємо вправа 1 с. 98, вправа 1 с.101
Вчимо питальні слова, вирази. С.105 ⤵️
How? Хав ЯК?
What? Вот ЩО? ЯКИЙ?
What time? Вот тайм? КОТРА ГОДИНА?
When? Вен КОЛИ?
Where? Веа ДЕ? КУДИ?
Why? Вай ЧОМУ?
Вправа 1 с.60
Там є зразок, це те, як ми переробляли речення.
I was at home. ➡️ I was not at home.
I played. ➡️ I did not play.
Вправа 2 с.60.
Всюди на початок ставимо Did.
Знову ж за зразком і так як ми переробляли.
Ann played a game. ➡️ Did Ann play a game? Не забуваємо, що в питальному реченні не пишемо закінчення ed.
Вправа 1 с.61
Відповідаємо про себе. Якщо питання починається на
did ➡️ то у відповіді буде теж воно. Yes, I did. No, I did not.
do➡️ то у відповіді буде теж воно. Yes, I do. No, I don't.
Яка тоді різниця?
🔴Did вживаємо в минулому. Тобто вас питають про минуле.
🔴Do вживаємо з теперішнім. Тобто вас питають про теперішнє
Вправа 2 с.61 створюємо питання за зразком. Якщо речення-відповідь у теперішньому, робимо з DO, якщо в минулому - з DID.
Вправа 1 с. 62 заповнюємо пропуски словами. Ви їх мали б вже вивчити, це неправильні дієслова з тієї таблички. Звертаємо увагу, що в питальних реченнях дієслово має бути в ТЕПЕРІШНЬОМУ часі, а в розповідних - у МИНУЛОМУ.
СВОЄ ВІДЕО-ПОЯСНЕННЯ ДО КОЖНОЇ ВПРАВИ СКИНУЛА ВАМ У ГРУПУ В ВАЙБЕР
Посилання для підготовки:
https://naurok.com.ua/test/start/116607
06.04-10.04
Друкований зошит: (виконуємо хто, що знає, пізніше скину відео-пояснення найважчого. Але не просто переписувати за мною, це не ГДЗ, це ПОЯСНЕННЯ) ⤵️
Вправи 1, 3 с.63.
Вправи 1,2 с.64.
Вправи 1,2,3 с.65.
Вправи 1,2 с.66.
Підручник:⤵️
Вправа 4 с.107 ( написати в минулому часі, як ти провів вихідні) Є зразок, можна щось своє.
Вправа 1 с.108 вивчити слова, виписати в словник, читати і перекладати.⤵️
➡️Weather (веза) Погода
➡️Shine (шайн) Сяяти
➡️Stay (стей) Залишатися
Вчимо погоду:
1.Fine (файн) Чудова
2.Bad (бед) Погана
3.Rainy (рейні) Дощ
4.Cloudy (клауді) Хмарно
5.Windy (вінді) Вітряно
6.Snowy (снові) Сніжно
7.Sunny (сані) Сонячно
8. Warm ( вом) Тепло
9. Hot (хот) Спекотно, жарко
10. Cold (колд) Холодно
11. Cool (кул) Прохолодно
🔵Записуємо в зошити яка погода протягом тижня ( до пʼятниці включно).
Наприклад:
06.04 Today is sunny and warm. Сьогодні сонячно і тепло.
07.04...
08.04...
09.04...
10.04...
Посилання для підготовки:
https://youtu.be/rD6FRDd9Hew
https://youtu.be/Jn7uAsLWXpk
https://youtu.be/tfAB4BXSHOA
13.04-17.04
Вчимо пори року і місяці с.110-111.
Слова переписуємо в словники.
В друкованому зошиті виконуємо вправи на с.67-69.
Відео-пояснення запишу і скину в вайбер групу. Відео для легшого вивчення додаю.
Посилання для підготовки:
https://youtu.be/Fe9bnYRzFvk
https://youtu.be/lPeAo1hz8GA
https://youtu.be/gtc4c1JlAEM
https://youtu.be/-d3jkbP1xc8
https://youtu.be/bk4DDv8u58Q
https://youtu.be/_BkkzF9z4-g
21.04-24.04
В підручнику:
Вправа 1 с. 218 (вивчити і виписати в словник нові слова)
1.Christ (крайст) Христос
2.Church (чьочь) Церква
3.People (піпл) Люди
4.Easter (істе) Великдень
5.Easter Bunny (істе бані) Великодній заєць
6.Hot cross bun (хот крос бан) Великодня булочка
Вправа 2 с.118 Прослухати запис тексту, потренуватися читати і перекладати самому, потім записати відео (до 5хв), як читаєте цей текст і перекладаєте і надіслати мені на вайбер.
Вправа 3 с.119 ( виписати правдиві речення, які відповідають тексту)
Вправа 4 с.119 (переписати лист, вставляючи необхідні слова з таблички)
В друкованому зошиті виконуєте:
Вправу 1 с.72 (підписати малюнки)
Вправу 4 с.73 (розгадуєте кросворд)
27.04-30.04
Цього тижня вчитимемо МАЙБУТНІЙ ЧАС:
В підручнику це с.114. Я вам розпишу та запишу віде як утворюються розповідні, заперечні та питальні речення в майбутньому часі.
1. Переробити речення з розповідного в заперечне і питальне, за зразком.
ЗРАЗОК:
I shall go.
I shall not go.
Shall I go?
Речення, які потрібно переробити з розповідного в заперечне і питальне. Дивимось зразок та моє відео-пояснення!
I shall run.
We shall swim.
He will dance.
They will paint.
2. Запамʼятати, коли вживається SHALL, WILL⤵️
I, we ➡️SHALL
He, she, it, you, they ➡️WILL
3. Вставити shall, will.
I....
She...
He...
They...
We...
It...
You...
4. Виконати вправи в друкованому зошиті:
Вправа 1 с.70
Вправа 1 с.71
Вправа 2 с.71
Вправа 3 с.71
Вправа 1 с.74 ( позначити про себе)
04.05-08.05
➡️Вчимо професії с.116.⤵️
Secretary (секретарі) секретар
Sportsman (спортсмен) спортсмен
Teacher (тіче) вчитель
Waiter (вейте) офіціант
Doctor (докте) лікар
➡️Вправа 1 с.116 (Скласти і записати речення за зразком)
➡️Вчимо слова с.121⤵️
Seaside (сісайд) морське узбережжя
River (ріве) річка
Holidays (холідейс) канікули
Travel (тревел) подорож, подорожувати
Visit (візіт) відвідувати
➡️Вправа 2 с.121 (Прочитати і перекласти усно)
➡️Вправа 3 с.121 (Скласти і записати речення)
⏳‼️Працюємо до п'ятниці вечора, через тиждень у нас контрольні почнуться.
Контрольні роботи:
➡️12.05 Аудіювання.
🔴Інструкція: Діти слухають аудіо текст, (запис моїм голосом, повільно). За необхідності послухаєте декілька разів. Потім виконуєте тест (12 тестових завдань) ⤵️
- обрати одну правильну відповідь
- обрати True - ПРАВДА, False - НЕПРАВДА.
Є лише одна спроба пройти тест, якщо вже зайшли в тести і почали виконувати, то виконуєте.
Контрольну потрібно пройти в певний день і в певний час. Пройти мають усі, бо ''н'' немає як ставити, ви всі є, хоч дома, але є. Час я напишу за день до контрольної .
🔴Потрібно повторити: пори року, місяці, погоду .
➡️14.05 Читання + Письмо
🔴Інструкція: Діти читають текст (який я скину). Потім виконують тест по прочитаному тексту.
Є одна спроба на проходження тесту. Проходити усім в певний час та день.
🔴Потрібно повторити: Кімнати в домі.
➡️19.05 Говоріння
🔴Інструкція: Потрібно буде вивчити 5 речень про якесь свято, яке ми вчили (Новий Рік, Великдень..). Я скину написані ці речення, які вчити. Оберете про яке будете вчити. Потім записати коротке відео, як дитина це розповідає. Онлайн трансляцію використовувати не будемо, бо це може налякати дітей, розхвилювати, тому краще дома в спокійній атмосфері запишете тих 5 речень. Якщо хочете свої речення - можна, тільки переконайтеся, що вони граматично і лексично правильно складені. Якщо влаштовує оцінка максимум 6 - можна читати .
‼️Контрольні не важкі, нічого страшного там немає. Діти багато таких тестів вже виконували . Тому, якщо дитина пише контрольну, то дитина, а не ''група підтримки''. Одне діло допомогти розібратися з самим текстом, прочитати, за дитину!
Контрольні роботи:
➡️12.05 Аудіювання.
🔴Інструкція: Діти слухають аудіо текст, (запис моїм голосом, повільно). За необхідності послухаєте декілька разів. Потім виконуєте тест (12 тестових завдань) ⤵️
- обрати одну правильну відповідь
- обрати True - ПРАВДА, False - НЕПРАВДА.
Є лише одна спроба пройти тест, якщо вже зайшли в тести і почали виконувати, то виконуєте.
Контрольну потрібно пройти в певний день і в певний час. Пройти мають усі, бо ''н'' немає як ставити, ви всі є, хоч дома, але є. Час я напишу за день до контрольної .
🔴Потрібно повторити: пори року, місяці, погоду .
➡️14.05 Читання + Письмо
🔴Інструкція: Діти читають текст (який я скину). Потім виконують тест по прочитаному тексту.
Є одна спроба на проходження тесту. Проходити усім в певний час та день.
🔴Потрібно повторити: Кімнати в домі.
➡️19.05 Говоріння
🔴Інструкція: Потрібно буде вивчити 5 речень про якесь свято, яке ми вчили (Новий Рік, Великдень..). Я скину написані ці речення, які вчити. Оберете про яке будете вчити. Потім записати коротке відео, як дитина це розповідає. Онлайн трансляцію використовувати не будемо, бо це може налякати дітей, розхвилювати, тому краще дома в спокійній атмосфері запишете тих 5 речень. Якщо хочете свої речення - можна, тільки переконайтеся, що вони граматично і лексично правильно складені. Якщо влаштовує оцінка максимум 6 - можна читати .
‼️Контрольні не важкі, нічого страшного там немає. Діти багато таких тестів вже виконували . Тому, якщо дитина пише контрольну, то дитина, а не ''група підтримки''. Одне діло допомогти розібратися з самим текстом, прочитати, за дитину!
Дякуємо за роз'яснення. Дуже цікаві матеріали.
ОтветитьУдалить